Aktualności

Śledź aktualności ze świata CITY i pozostań z nami w stałym kontakcie. 
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą i nie boimy się nowych wyzwań, co więcej, przyjmujemy je, analizujemy i realizujemy. Z pasją podchodzimy do kolejnych projektów, nie zwalniamy tempa, a nasz zakres działań jest bardzo szeroki. Spotykamy wiele wspaniałych osobistości, a nasze ścieżki łączą się, by wspólnie tworzyć unikatowe projekty. Przeczytajcie nad czym aktualnie pracujemy.

Gorąca kolekcja od H&M
05/2011

Zbliża się lato, a razem z latem nadchodzi upalny okres w salonach H&M. Nowa kolekcja marki przenosi nas w wakacyjne klimaty: błękit nieba, turkus oceanu. Z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Wspieramy strategię komunikacyjną marki w Krakowie. Wielkoformatowa siatka zawisnęła na Galerii Krakowskiej. Nie da się ukryć, stanowiła pokusę nie do odparcia!

Muzyczne show od Tvn
04/2011

Tvn rusza ze swoją nową ramówką. Jedną z propozycji na sobotni wieczór jest muzyczne show „X-factor". To pełen emocji i wrażeń program, w którym śledzimy wokalne zmagania uczestników. Zadbaliśmy o jego dobrą widoczność Zadrukowaliśmy ponad 4271 m2 powierzchni reklamowej. Kampania objęła 4 lokalizacje w 3 miastach: Krakowie, Katowicach i Wrocławiu. Wielkoformatowe powierzchnie skutecznie wspierały świadomość muzycznego show.

Nissan i Mercedes prezentują swoje nowości
03/2011

Klasyka w nowoczesnym wydaniu. Imponujący design, opatrzony najnowocześniejszą technologią to cechy charakterystyczne Nissana i Mercedesa. Liderzy branży motoryzacyjnej wsprowadzili na rynek nowe modele samochodów. Z tej okazji na ulicach naszego miasta zawisły siatki wielkoformatowe. 

Walentynki z Parfois
03/2011

Luty to miesiąc miłości. Doskonale o tym wie Parfois, które zapraszało w wielkim stylu i formacie do nowo otwartego sklepu w Galerii Krakowskiej. Przygotowaliśmy i zamontowaliśmy na tę okazję siatkę mesh, która intrygowała i zachęcała klientów galerii do zakupów. Doskonała jakość wydruku i wierne odwzorowywanie barw to cechy charakterystyczne realizacji. Nośnik dodatkowo posiada pełne oświetlenie, które doskonale eksponuję reklamę nawet w nocy!

Razem z Tvn startujemy „Prosto w serce"
02/2011

Tvn zaproponował nową ofertę programową. Od stycznia możemy śledzić losy bohaterów „Prosto w serce". Współpracowaliśmy przy promocji serialu. Zadbaliśmy o widoczność oferty w kilku miastach Polski. Kampania outdoroowa o łącznej powierzchni ponad 4 271 m2 widoczna była w Krakowie, Katowicach i Wrocławiu. Wielkoformatowe powierzchnie intrygowały, wzbudzały podziw i skutecznie zagościły w świadomości odbiorców.

Nowoczesny design od Koramic
09/2006

Dla firmy Koramic,  producenta dachówek oraz akcesoriów ceramicznych zrealizowaliśmy wyjątkową realizację. Na ulicy Krakowa pojawiła się reklama silnie utożsamiająca branżę naszego klienta. Wyjątkowy design, dbałość o szczegóły oraz zastosowanie najnowocześniejszych rozwiązań branży drukarskiej to nasz przepis na sukces.

Nasza strona WWW używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Sprawdź politykę prywatności.