Gorąca kolekcja od H&M
05/2011
Zbliża się lato, a razem z latem nadchodzi upalny okres w salonach H&M. Nowa kolekcja marki przenosi nas w wakacyjne klimaty: błękit nieba, turkus oceanu. Z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Wspieramy strategię komunikacyjną marki w Krakowie. Wielkoformatowa siatka zawisnęła na Galerii Krakowskiej. Nie da się ukryć, stanowiła pokusę nie do odparcia!
Muzyczne show od Tvn
04/2011
Tvn rusza ze swoją nową ramówką. Jedną z propozycji na sobotni wieczór jest muzyczne show „X-factor". To pełen emocji i wrażeń program, w którym śledzimy wokalne zmagania uczestników. Zadbaliśmy o jego dobrą widoczność Zadrukowaliśmy ponad 4271 m2 powierzchni reklamowej. Kampania objęła 4 lokalizacje w 3 miastach: Krakowie, Katowicach i Wrocławiu. Wielkoformatowe powierzchnie skutecznie wspierały świadomość muzycznego show.
Nissan i Mercedes prezentują swoje nowości
03/2011
Klasyka w nowoczesnym wydaniu. Imponujący design, opatrzony najnowocześniejszą technologią to cechy charakterystyczne Nissana i Mercedesa. Liderzy branży motoryzacyjnej wsprowadzili na rynek nowe modele samochodów. Z tej okazji na ulicach naszego miasta zawisły siatki wielkoformatowe.
Walentynki z Parfois
03/2011
Luty to miesiąc miłości. Doskonale o tym wie Parfois, które zapraszało w wielkim stylu i formacie do nowo otwartego sklepu w Galerii Krakowskiej. Przygotowaliśmy i zamontowaliśmy na tę okazję siatkę mesh, która intrygowała i zachęcała klientów galerii do zakupów. Doskonała jakość wydruku i wierne odwzorowywanie barw to cechy charakterystyczne realizacji. Nośnik dodatkowo posiada pełne oświetlenie, które doskonale eksponuję reklamę nawet w nocy!
Razem z Tvn startujemy „Prosto w serce"
02/2011
Tvn zaproponował nową ofertę programową. Od stycznia możemy śledzić losy bohaterów „Prosto w serce". Współpracowaliśmy przy promocji serialu. Zadbaliśmy o widoczność oferty w kilku miastach Polski. Kampania outdoroowa o łącznej powierzchni ponad 4 271 m2 widoczna była w Krakowie, Katowicach i Wrocławiu. Wielkoformatowe powierzchnie intrygowały, wzbudzały podziw i skutecznie zagościły w świadomości odbiorców.
Nowoczesny design od Koramic
09/2006
Dla firmy Koramic, producenta dachówek oraz akcesoriów ceramicznych zrealizowaliśmy wyjątkową realizację. Na ulicy Krakowa pojawiła się reklama silnie utożsamiająca branżę naszego klienta. Wyjątkowy design, dbałość o szczegóły oraz zastosowanie najnowocześniejszych rozwiązań branży drukarskiej to nasz przepis na sukces.