Nastaw się na 101 FM
08/2013
Nadajemy do myślenia. Pod tym hasłem Radio Kraków rozpoczęło kampanię outdoorową mającą na celu budowanie świadomości marki. Baner zachęcający do nastawienia się na dobrą falę skutecznie angażował mieszkańców Tarnowa. Reklamę zamieściliśmy przy głównym węźle komunikacyjnym, w sąsiedztwie dworca autobusowego i kolejowego.
O.S.T.R-e i bardzo Męskie granie
07/2013
Jest! Ruszyła tegoroczna trasa Męskiego Grania, której wyłącznym sponsorem jest Żywiec. Zaczęło się 17 lipca w Krakowie, a wydarzeniu towarzyszyła kampania OOH. Siatki wielkoformatowe promujące to wydarzenie pojawiły się w naszych lokalizacjach w Krakowie (Hotel Forum od strony północnej) i w Katowicach (DOKP).
Szybciej z Visa
06/2013
Celem kampanii: „Płać szybciej z Visa”, która pojawiła się w wielkim formacie na Hotelu Forum od strony północnej było poinformowanie o nowych możliwościach płatniczych karty Visa. Teraz można realizować płatności mobilnie, online oraz zbliżeniowo, a wszystko w poczuciu bezpieczeństwa i z łatwością.
Nowa Mazda - perfekcyjna jak Takumi
05/2013
W maju na naszych siatkach w Katowicach, Krakowie, Rzeszowie i Lublinie pojawiły się reklamy Mazdy 6. Wielki format skutecznie intrygował. Podobno nowy model jest równie precyzyjny w swojej konstrukcji, co tradycyjny miecz samurajski.
Twój 1% ma znaczenie
04/2013
W kwietniu tradycyjnie już pojawiają się u nas kampanie zachęcające do przekazania 1% podatku na rzecz organizacji pozarządowych. City aktywnie wspiera inicjatywę. Tablice billboardowe informujące o projekcie pojawiły się w centralnych miejscach naszego miasta: na ul. Pawiej oraz na Cracovii.
Luty pod znakiem kampanii digitalowych
02/2013
Na naszych ekranach LED gościły w lutym spoty jednej z największych na terenie Polski południowej sieci sklepów typu second hand - firmy Roban. Pojawiły się także kampanie firm Yves Rocher, producenta kosmetyków zgodnych z naturą oraz sklepów internetowych Descente. Dynamiczny przekaz skutecznie angażował odbiorców.
Tandem Tauron i GOPR
02/2013
W lutym pod hasłem „jesteś bezpieczny” firma Tauron prowadziła kampanię wizerunkową. Motywem przewodnim, a właściwie jej bohaterem był jeden z ratowników GOPR. To właśnie tej instytucji Tauron udziela wsparcia. Reklamy w wielkim formacie pojawiły się w naszych lokalizacjach w Krakowie na DH Arpis oraz z Tarnowie.
Wyprzedaż zimy
01/2013
Zimowe wyprzedaże czas zacząć. W styczniu Galeria Krakowska w wiosennych kolorach zachęcała do zakupów reklamując się w wielkim formacie w Krakowie przy ul. Starowiślnej i DH Wanda. Dopełnieniem kampanii wielkoformatowej była kampania na ekranach LED w naszej krakowskiej sieci.
Itaka na wakacje
01/2013
Zima za oknem w pełni - czas pomyśleć o wymarzonych słonecznych wakacjach. W grudniu Itaka przygotowała wyjątkowo kuszące oferty na wakacyjny wypoczynek. Już dziś możesz skorzystać z first minute i nie zostawiać decyzji na last minute. Siatka w urlopowym klimacie pojawiła się w grudniu i styczniu w Krakowie na Hotelu Forum od strony północnej.
Wspólnie dla Szlachetniej Paczki
12/2012
W grudniu wspólnie z Muzeum Narodowym w Krakowie, którego jesteśmy partnerem wspieraliśmy Szlachetną Paczkę. To ogólnopolski projekt, który z roku na rok trafia z pomocą do najbardziej potrzebujących. Zaproszenie do wsparcia tej szczytnej idei pojawiło się na naszej siatce zlokalizowanej na Muzeum. Nie przechodźmy obojętnie wobec tej inicjatywy.