Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy w CITY. Może to właśnie Ciebie szukamy!

Księgowa Kraków
opis stanowiska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • ujmowanie w księgach różnego rodzaju zdarzeń gospodarczych, w szczególności faktur zakupu,
  • sprawdzanie poprawności wpływających do firmy dokumentów księgowych,
  • przygotowywanie not korygujących,
  • obsługę delegacji krajowych i zagranicznych,
  • przygotowywanie bieżących raportów i analiz na potrzeby działu księgowego,
  • kontakt z klientem zewnętrznym w sprawach księgowych,
  • inne zadania wynikające z bieżących potrzeb firmy.

Wymagania:

  • minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • wykształcenie wyższe w zakresie finansów, ekonomii lub księgowości,
  • znajomość zagadnień księgowych i przepisów podatkowych,
  • znajomość zagadnień dotyczących pracowniczych delegacji krajowych i zagranicznych,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • znajomość programu Comarch Altum będzie doatkowym atutem, lecz nie jest wymagana,
  • praktyczne umiejętności pracy z MS Office, w szczególności MS Excel
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejetność pracy pod presją czasu,
  • komunikatywność i umiejętność formułowania myśli w sposób jasny i rzeczowy,
  • dokładność, odpowiedzialność i skrupulatność.
Specjalista ds. e-commerce do obsługi i rozwoju sklepu internetowego „Me and Wall" Kraków
opis stanowiska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • kompleksową obsługę sklepu internetowego „Me And Wall”
  • obsługę telefoniczną oraz mailową klientów (przyjmowanie oraz nadzór realizacji zamówień)
  • współpracę z pozostałymi działami firmy, w tym z działem kreatywnym, działem handlowym i działem produkcji
  • analizowanie zgłoszeń od klientów i rozwiązywanie problemów
  • przygotowywanie dokumentacji niezbędnej w procesie obsługi klientów według obowiązujących procedur
  • realizację celów sprzedażowych i biznesowych

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość rynku i narzędzi e-commerce
  • min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • znajomość narzędzi i zagadnień związanych z SEO, SEM, Google AdWords
  • chęć rozwoju w zakresie obsługi platform sprzedażowych: Allegro, Ebay, Amazon
  • umiejętności sprzedażowe – kontakt z klientem, obsługa zamówień,

 

 

Project Manager w obszarze loterii, konkursów i kart podarunkowych
opis stanowiska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • pozyskiwanie i rozwijanie portfela aktywnych klientów Spółki
  • sporządzanie wycen, kosztorysów, umów i regulaminów
  • pełną obsługę klienta (negocjowanie, organizacja, wdrożenie i rozliczanie projektu)
  • organizację szkoleń dla personelu klienta

Wymagania:

  • doświadczenie w obsłudze klienta biznesowanego (preferowane galerie handlowe)
  • doświadczenie w prowadzeniu aktywności „prosprzedażowych"
  • zdolności do nieszablonowego, kreatywnego myślenia
  • duża samodzielność i inicjatywa w działaniu
  • umiejętność zarządzania zadaniami pod presją czasu
  • gotowość do częstych wyjazdów i spotkań u klientów
  • biegła obsługa pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat.B.

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w tworzeniu i zarządzeniu loteriami promocyjnymi
  • zainteresowanie tematyką marketingowo-reklamową
  • znajomość branży reklamowej, loteryjnej
  • znajomość języka angielskiego
Operator cyfrowych urządzeń drukujących Kraków
opis stanowiska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • bieżącą obsługę urządzeń drukujących
  • weryfikację poprawności plików produkcyjnych
  • dobór optymalnych materiałów i trybów pracy obsługiwanego urządzenia
  • realizację zleceń zgodnie z planem produkcyjnym
  • wysoką jakość wykonanej pracy, zgodnie z założonymi normami

Wymagania:

  • doświadczenie w obsłudze w/w urządzeń
  • skrupulatność, dbałość o detale
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • dyspozycyjność związana z pracą w systemie zmianowym
  • odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu
  • dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu
  • znajomość materiałów i zagadnień produkcji reklamowej oraz znajomość obsługi wielkoformatowych maszyn cyfrowych, takich jak: VUTEk, Hp Latex, Roland będzie dodatkowym atutem
Operator cyfrowych urządzeń tnących Kraków
opis stanowiska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • bieżącą obsługę urządzeń tnących
  • weryfikację poprawności plików produkcyjnych
  • dobór optymalnych materiałów i trybów pracy obsługiwanego urządzenia
  • realizację zleceń zgodnie z planem produkcyjnym
  • wysoką jakość wykonanej pracy zgodną z założonymi normami

Wymagania:

  • doświadczenie w obsłudze w/w urządzeń
  • skrupulatność, dbałość o detale
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • dyspozycyjność związana z pracą w systemie zmianowym
  • odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu
  • dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu
  • gotowość do nawiązania dłuższej współpracy
  • znajomość materiałów i zagadnień produkcji reklamowej oraz znajomość obsługi wielkoformatowych maszyn tnących będzie dodatkowym atutem
Pracownik drukarni Kraków
opis stanowiska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • bieżącą realizację zleceń produkcyjnych zgodnie ze standardami jakości oraz z planem produkcyjnym (prace manualne, takie jak: kompletowanie wysyłek, wysyłanie paczek itp.)
  • kontrolę poprawności materiałów przed przystąpieniem do procesu obróbki
  • obsługę urządzeń postprodukcyjnych

Wymagania:

  • zdolności manualne
  • skrupulatność, dbałość o detale
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • dyspozycyjność związana z pracą w systemie zmianowym
  • odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu
  • dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu
  • gotowość do nawiązania dłuższej współpracy
  • doświadczenie w branży reklamowej będzie dodatkowym atutem
Account manager województwo dolnośląskie
opis stanowiska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych poprzez kontakty telefoniczne oraz osobiste spotkania z klientami
  • badanie potrzeb klientów oraz przygotowywanie w oparciu o ich analizę oferty handlowej
  • sprzedaż usług i produktów firmy, negocjowanie umów handlowych
  • realizacja założonych planów sprzedażowych
  • nadzór nad wykonaniem umów handlowych
  • dbanie o wizerunek firmy u klientów

Wymagania:

  • doświadczenie w sprzedaży do klientów biznesowych (B2B)
  • zdolności do nieszablonowego, kreatywnego myślenia
  • umiejętność prowadzenia rozmów handlowych telefonicznie i osobiście
  • umiejętność nawiązywania i rozwijania kontaktów biznesowych
  • duża samodzielność i inicjatywa w działaniu
  • umiejętność bardzo dobrego zarządzania czasem i organizacji pracy
  • gotowość do wyjazdów i spotkań u klientów
  • biegła obsługa pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B

    Dodatkowym atutem będzie:

  • zainteresowanie tematyką marketingowo-reklamową
  • znajomość branży reklamowej
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym
Account manager województwo łódzkie
opis stanowiska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych poprzez kontakty telefoniczne oraz osobiste spotkania z klientami
  • badanie potrzeb klientów oraz przygotowywanie w oparciu o ich analizę oferty handlowej
  • sprzedaż usług i produktów firmy, negocjowanie umów handlowych
  • realizacja założonych planów sprzedażowych
  • nadzór nad wykonaniem umów handlowych
  • dbanie o wizerunek firmy u klientów

Wymagania:

  • doświadczenie w sprzedaży do klientów biznesowych (B2B)
  • zdolności do nieszablonowego, kreatywnego myślenia
  • umiejętność prowadzenia rozmów handlowych telefonicznie i osobiście
  • umiejętność nawiązywania i rozwijania kontaktów biznesowych
  • duża samodzielność i inicjatywa w działaniu
  • umiejętność bardzo dobrego zarządzania czasem i organizacji pracy
  • gotowość do wyjazdów i spotkań u klientów
  • biegła obsługa pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B

    Dodatkowym atutem będzie:

  • zainteresowanie tematyką marketingowo-reklamową
  • znajomość branży reklamowej
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym
Account manager województwo wielkopolskie
opis stanowiska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych poprzez kontakty telefoniczne oraz osobiste spotkania z klientami
  • badanie potrzeb klientów oraz przygotowywanie w oparciu o ich analizę oferty handlowej
  • sprzedaż usług i produktów firmy, negocjowanie umów handlowych
  • realizacja założonych planów sprzedażowych
  • nadzór nad wykonaniem umów handlowych
  • dbanie o wizerunek firmy u klientów

Wymagania:

  • doświadczenie w sprzedaży do klientów biznesowych (B2B)
  • zdolności do nieszablonowego, kreatywnego myślenia
  • umiejętność prowadzenia rozmów handlowych telefonicznie i osobiście
  • umiejętność nawiązywania i rozwijania kontaktów biznesowych
  • duża samodzielność i inicjatywa w działaniu
  • umiejętność bardzo dobrego zarządzania czasem i organizacji pracy
  • gotowość do wyjazdów i spotkań u klientów
  • biegła obsługa pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B

    Dodatkowym atutem będzie:

  • zainteresowanie tematyką marketingowo-reklamową
  • znajomość branży reklamowej
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym
Dostawca/Zaopatrzeniowiec Kraków
opis stanowiska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • nadzór nad procesem zakupów (materiały/narzędzia) i magazynowania
  • dostosowywanie poziomu zapasów do potrzeb zakładu 
  • przyjmowanie i wydawanie towarów
  • dostawę zleceń do klientów oraz materiałów i towarów pomiędzy halami produkcyjnymi
  • raportowanie z realizacji wyznaczonych zadań

 

Wymagania:

  • prawo jazdy kat. B (warunek konieczny)
  • dobra organizacja czasu pracy
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • uprawnienia na wózki widłowe (mile widziane)
  • biegła znajomość obsługi komputera
  • doświadczenie w branży reklamowej będzie dodatkowym atutem
  • umiejętność pracy w zespole
Instalator IT Kraków
opis stanowiska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • konfigurację i montaż nośników multimedialnych
  • naprawę usterek ekranów LED
  • zarządzanie i kontrolę zasobami IT
  • naprawę usterek IT
  • usuwanie bieżących usterek technicznych w firmie

Wymagania:

  • biegła znajomość obsługi komputera
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • dyspozycyjność, gotowość do wyjazdów
  • umiejętność organizacji pracy, samodzielność w działaniu, inicjatywa

Odkryj nasze możliwości

Nasza strona WWW używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Sprawdź politykę prywatności.