Kufieta

Kufieta to rodzinna, a obecnie już wielopokoleniowa firma, której historia sięga 1986 roku. Przez lata wyspecjalizowała się w tworzeniu produktów dla branży motoryzacyjnej – na tyle skutecznie, że dziś w jej portfolio znajduje się aż 200 artykułów, w tym: kosmetyki, akcesoria samochodowe czy podzespoły. Podczas naszej współpracy odpowiadaliśmy za rebranding marki, któremu towarzyszyła zmiana wizerunku opakowań.

Od logotypu do opakowań

Nie chcąc odbierać marce jej rodzinnego charakteru, w logotypie zachowaliśmy jego pierwotną konstrukcję – zbitkę znaków „K&K”, nawiązującą do imion założycieli firmy. Postawiliśmy za to na zmianę typografii, by nadać jej bardziej wyrazisty, sportowy ton.

 

Za logotypem, zmianie uległy też opakowania. Tu za główny cel obraliśmy uspójnienie etykiet, by całe portfolio produktowe wyróżniało się na półkach sklepowych, a jednocześnie mówiło spójnym językiem. Nasz pomysł polegał na rozwinięciu liter nowego logotypu i wtłoczeniu ich w opakowania, z jednoczesnym zastosowaniem ciemnej tonacji, charakterystycznej dla branży motoryzacyjnej. Na końcu poszczególne produkty odróżniliśmy akcentami kolorystycznymi.

 

W ten sposób powstał logotyp, z którego zrodziła się zupełnie nowa, odświeżona identyfikacja produktów.



Nasza strona WWW używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Sprawdź politykę prywatności.