4F w wielkim formacie
05/2014
W wielkim stylu 4F motywuje do działania. Na budynku dawnego hotelu Cracovia zamontowaliśmy siatkę promującą najnowszą kampanię "change yourself every day". Do pokonywania własnych ograniczeń, jak na sportową markę przystało, zachęca nas Kamil Stoch.
Promocja od Obi
04/2014
Obi powiększa się dla Was. Market budowlany oferujący szeroki wybór narzędzi i dodatków do budowy domu i aranżacji wnętrz zyskuje kolejną lokalizację w Krakowie. Wielkie otwarcie, wielkie zniżki. Kuszącymi promocjami Obi komunikowało nową lokalizację, nieopodal Galerii Bronowice. City zadbało o widoczność komunikatu, na Jubilacie zamieściliśmy siatkę z kuszącą informacją.
Eksplozja trendów w Bonarce
03/2014
Oznaki wiosny coraz silniej zaznaczają swoją obecność. Pierwsze promienie słoneczne nieśmiało pukają zza zamarzniętych szyb. To najwyższy czas na wiosenne modowe przebudzenie! Bonarka City Center w wielkim formacie prezentuje swoją wiosenną odsłonę. Pod kuszącą nazwą eksplozji trendów siatka zwiastująca nowe kolekcje modowe pojawiła się na jubilacie. Zatem garderobę wymieniać na lżejszą czas zacząć.
Perfekcyjnie dopasowana kampania
02/2014
W styczniu realizowaliśmy działania dla firmy Atomic promującej najnowszy model butów narciarskich w technologii LIVE FIT. Perfekcyjnie dopasowana kampania zaistniała w formie banerów oraz nakładek na bramki zlokalizowanych w 68 sklepach sieci Martes w całej Polsce. W sumie zadrukowaliśmy 700 m2 siatki mesh i winylu, wykonaliśmy 232 nakładek kartonowych, okleiliśmy folią OWV szyby wystawowe w jednym ze sklepów.
CITY dla Krakowa
01/2014
Na naszych LEDach zagościły spoty Teatru Łaźnia Nowa promujące m.in. spektakle: „Trzej Muszkieterowie”, „Pieta” oraz „Klub Miłośników Filmu „Misja”. Muzeum Narodowe w Krakowie w wielkim formacie i w wersji digital zapraszało do nowo utworzonego oddziału, Ośrodka Kultury Europejskiej EUROPEUM. W październiku promowaliśmy wspólnie ze Stowarzyszeniem Rotunda Festiwal „Krakowskie Reminiscencje Teatralne”, zaś w grudniu Międzynarodowy Festiwal Teatral...
Kiermasz Świąteczny na krakowskim rynku
01/2014
W grudniu na krakowskim rynku gościł nasz ekran LED. W tym szczególnym miejscu, które kojarzy się wyjątkowo ciepło i przyjaźnie, firmy miały możliwość złożenia swoim klientom życzeń na nadchodzący rok, a także zaproszenia ich do skorzystania ze świątecznych ofert. Doskonale widoczny ekran. tak z racji usytuowania, jak i dużego natężenia ruchu związanego z odbywającym się w tym czasie Kiermaszem Świątecznym dawał możliwość skutecznej reklamy.
Lato 2014 od Itaki
12/2013
Zima w pełni, a Itaka kusi nas gorącą ofertą letnich wojaży na rok 2014. Grecja, Włochy...a może Barcelona? Sprawdź już dziś i wybierz swój wymarzony kierunek podróży. W sam środek zimy skutecznie kusić latem będzie nas wielkopowierzchniowa reklama zamieszczona na Cracovii. Już nam gorąco!
Mazda 3 przełamuje konwencje
11/2013
Mazda 3 przełamuje konwencje. Pod takim hasłem japoński producent samochodów prowadzi komunikację rynkową swojego nowego modelu. Zadbaliśmy o dobrą widoczność przekazu w Krakowie. Zamieściliśmy wielkopowierzchniową reklamę na fasadzie budynku starego hotelu Cracovia. Siatka o rozmiarze 147,2 x 16,2 m zdobywa uwagę setek tysięcy przechodniów każdego dnia.
Nowa inwestycja już oddana do użytku
10/2013
Przyjdź i zobacz różnicę, pod takim hasłem reklamowała się nowa krakowska inwestycja. Osiedle fi to przestrzeń, charakteryzująca się nie tylko komfortem, ale również zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań technologicznych, dbających o kondycję środowiska naturalnego. Przeprowadziliśmy kampanię outdoorową projektu.
TVN non stop
09/2013
We wrześniu w dużej ilości i w dużym formacie gościł TVN. W Krakowie na Hotelu Forum zawitała wielkoformatowa reklama zachęcająca do oglądania programu „MasterChef”, zaś w Warszawie na Dworcu Centralnym pojawiła się kolorowa promocja nowego serialu “Wawa Non Stop”. Jesień zapowiada się naprawdę gorąca!