Instore
Wólczanka

Ekspresja wyrażona kolorem to temat wiodący trwającej kampanii wiosna/lato 2018 sieci salonów Wólczanka. Wiedza i doświadczenie pozwoliły przygotować nam niemal 120 witryn salonów mody w całej Polsce.

Koncepcję witryny Wólczanki z sukcesem przekuliśmy w angażującą realizację. Wykorzystane materiały, dostosowana technologia oraz znajomość najlepszych rozwiązań technicznych sprawiła, że witryna budzi uwagę, przyciąga wzrok i zachęca do odkrycia jej wnętrza. Płyta PCV zadrukowana w żywym kolorze, oklejona folią easy-dot nadaje charakter przestrzeni. W połączeniu z lekkością, którą uzyskaliśmy dzięki przygotowaniu elementów nawiązujących do czasu trwającej kampanii uzyskaliśmy zaskakujący efekt wizualny. Dopełnienie witryny stanowią drobne elementy. Samoprzylepna folia sprawiła, że aplikacja liści jest niezwykle szybka i łatwa. 

Realizacja:

  • przygotowanie witryn dla 120 salonów Wólczanki w całej Polsce
  • dobór i zastosowanie dedykowanych materiałów oddających charakter projektu
  • wysokiej jakości wydruki w technologii UV
Wólczanka. Instore. Aranżacja witryny salonu. PCV. Folia Easy-dot. Technologia druku UV I CITY. Ekspert komunikacji wizualnej

Nasza strona WWW używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Sprawdź politykę prywatności.