Instore
Wólczanka
Ekspresja wyrażona kolorem to temat wiodący trwającej kampanii wiosna/lato 2018 sieci salonów Wólczanka. Wiedza i doświadczenie pozwoliły przygotować nam niemal 120 witryn salonów mody w całej Polsce.
Koncepcję witryny Wólczanki z sukcesem przekuliśmy w angażującą realizację. Wykorzystane materiały, dostosowana technologia oraz znajomość najlepszych rozwiązań technicznych sprawiła, że witryna budzi uwagę, przyciąga wzrok i zachęca do odkrycia jej wnętrza. Płyta PCV zadrukowana w żywym kolorze, oklejona folią easy-dot nadaje charakter przestrzeni. W połączeniu z lekkością, którą uzyskaliśmy dzięki przygotowaniu elementów nawiązujących do czasu trwającej kampanii uzyskaliśmy zaskakujący efekt wizualny. Dopełnienie witryny stanowią drobne elementy. Samoprzylepna folia sprawiła, że aplikacja liści jest niezwykle szybka i łatwa.
Realizacja:
- przygotowanie witryn dla 120 salonów Wólczanki w całej Polsce
- dobór i zastosowanie dedykowanych materiałów oddających charakter projektu
- wysokiej jakości wydruki w technologii UV