Instore
Wólczanka
Ekspresja wyrażona kolorem to temat wiodący trwającej kampanii wiosna/lato 2018 sieci salonów Wólczanka. Wiedza i doświadczenie pozwoliły przygotować nam niemal 120 witryn salonów mody w całej Polsce.
Koncepcję witryny Wólczanki z sukcesem przekuliśmy w angażującą realizację. Wykorzystane materiały, dostosowana technologia oraz znajomość najlepszych rozwiązań technicznych sprawiła, że witryna budzi uwagę, przyciąga wzrok i zachęca do odkrycia jej wnętrza. Płyta PCV zadrukowana w żywym kolorze, oklejona folią easy-dot nadaje charakter przestrzeni. W połączeniu z lekkością, którą uzyskaliśmy dzięki przygotowaniu elementów nawiązujących do czasu trwającej kampanii uzyskaliśmy zaskakujący efekt wizualny. Dopełnienie witryny stanowią drobne elementy. Samoprzylepna folia sprawiła, że aplikacja liści jest niezwykle szybka i łatwa.
Realizacja:
- przygotowanie witryn dla 120 salonów Wólczanki w całej Polsce
- dobór i zastosowanie dedykowanych materiałów oddających charakter projektu
- wysokiej jakości wydruki w technologii UV
![Wólczanka. Instore. Aranżacja witryny salonu. PCV. Folia Easy-dot. Technologia druku UV I CITY. Ekspert komunikacji wizualnej](https://cdn.city.com.pl/upload/cms_portfolio_realizations/286/images/fit/1200x600/f9dadd6616669b04cf92a209b9662433.jpg)
![](https://cdn.city.com.pl/upload/galerie/583/images/kadr4/fit/1200x600/178e7d3e95d1ff1a954f15bd1ff8f79c.jpg)