Instore
Wólczanka

Pośród tysięcy wystaw, które mijamy bez żadnego wzruszenia, witryna sklepowa powinna momentalnie zdobywać uwagę przechodniów. Kreacje, które angażują to myśl przewodnia naszych realizacji.

Dla marki Wólczanka, jednej z czołowych firm odzieżowych w Polsce, szczególnie znanej z produkcji koszul, w 2016 roku zrealizowaliśmy projekt aranżacji witryny sklepowej. Wsparliśmy tym samym kampanię promującą kolekcję wiosna/lato 2016. Zużyliśmy prawie 500 m kw. płyt piankowych FOAM-X 5 mm i 10 mm oklejonych zadrukowaną folią numeryczną. Wysoka jakość wydruku solventowego pozwoliła uzyskać bardzo żywe kolory. Efekt rajskiego lasu, który dopełnił całość wizerunku kampanii, uzyskaliśmy za pomocą grafik naklejonych na przednią szybę witryny, które informowały dodatkowo o promocji: “trzecia sztuka gratis”. Przy takich zadaniach stawiamy na jakość wykonania i estetyczny wygląd materiałów, które produkujemy. Dopasowujemy się do indywidualnych założeń marki i pomagamy w budowaniu silnego wizerunku na rynku. Naszym zadaniem jest skierować wzrok, zaintrygować i zachęcić do odwiedzenia sklepu.
Wólczanka. Aranżacja salonu witryny. Banner. Folia Easy-dot.

Nasza strona WWW używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Sprawdź politykę prywatności.