Outdoor
Wiślane Tarasy 2.0

Jeden z największych krakowskich deweloperów Inter-Bud oddał do użytku inwestycję „Wiślane tarasy 2.0”. To nowoczesna przestrzeń, tętniąca życiem, odznaczająca się wyjątkową formą stylu, lokalizacją, jak również komfortem. Zadbaliśmy o prestiż prowadzonego nieopodal Bulwarów Wiślanych projektu.

Indywidualna komunikacja wizualna nowo powstałej inwestycji, dobrze wyeksponowane powierzchnie reklamowe, zlokalizowane w najbardziej ruchliwych miejscach Krakowa to gwarancja sukcesu projektu. Dynamizm, perfekcja, orientacja na detale. Współpraca z Wiślanymi Tarasami to połączenie nowatorstwa, wiedzy i nieszablonowego podejścia.  W ramach trwającej kampanii udostępniliśmy starannie wybrane powierzchnie reklamowe. Skierowana kampania outdoroowa, zawierająca powierzchnię wielkoformatową, tablice billboardowe oraz ekrany led, skutecznie wspomagała komunikację realizowanego projektu. Siatka mesh, zamieszczona przy głównym szlaku komunikacyjnym z łatwością pozwala na zaistnienie projektu w świadomości odbiorców. Ten wielkopowierzchniowy format zamieszczony na Cracovii o formacie 147,2 x 16, 2 m to doskonale widoczny, prestiżowy sposób budowania relacji z odbiorcą. Natomiast dynamiczny przekaz na ekranach led, emitowany w ruchliwych miejscach Krakowa, intensyfikuje komunikację, zdobywając z łatwością uwagę setek tysięcy przechodniów dziennie. W ramach kampanii udostępniliśmy również tablice billboardowe, znakomicie usytuowane, dobrze widoczne, mieszczące się przy dużych węzłach komunikacyjnych. 

Inter-bud. Wiślane Tarasy. Reklama zewnętrzna. Powierzchnie reklamowe. Tablica billboardowa. Technologia druku UV I CITY. Ekspert komunikacji wizualnej

Nasza strona WWW używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Sprawdź politykę prywatności.