Print
CITY
W 110. rocznicę śmierci Stanisława Wyspiańskiego otwarto wystawę prezentującą i upamiętniającą twórczość znanego polskiego artysty. Współuczestniczyliśmy w przygotowaniu komunikacji wizualnej wydarzenia.
W gmachu Muzeum Narodowego w Krakowie otwarto wystawę poświęconą twórczości Stanisława Wyspiańskiego. Zadbaliśmy o skuteczną komunikację wydarzenia w przestrzeni miasta. W porcie lotniczym Balice zamieściliśmy dziesięć standów. Ich imponujący rozmiar, bo metr szerokości i aż dwa wysokości skutecznie zdobywają atencję podróżnych. Zastosowaliśmy technologię wydruku UV, która pozwala perfekcyjnie odwzorować profil kolorystyczny. Jest to również typ nadruku, który idealnie przywiera do podłoża i charakteryzuje się dużą wytrzymałością. Kampanię wspierał nośnik billboardowy, dobrze eksponowany, widoczny z dwóch stron o rozmiarze 18 x 6 metrów.
Realizacja:
- 10 standów zamieszczonych w przestrzeni porty lotniczego Balice
- reklama outdoorowa na nośniku 18 x 6 metrów
- zastosowanie technologii UV, gwarantującej uzyskanie wysokiej jakości wydruku