Instore
4f
Witryna, która przykuwa uwagę i rozpala emocje to myśl przewodnia naszych realizacji.
W 2016 roku marka 4F zrealizowała kampanie promującą i zachęcającą do aktywnego stylu życia. Główną inspiracją komunikacji marketingowej marki były Igrzyska Olimpijskie Rio 2016, których była strategicznym sponsorem. W pierwszej fazie 4F zachęcało do działania, nawiązywało do pokonywania własnych ograniczeń, aby w kolejnej, jeszcze bardziej motywować i umacniać w działaniu.
W ramach kampanii "Zacznij, wytrwaj" zrealizowaliśmy projekt aranżacji witryny sklepowej. W tym celu użyliśmy ponad 2400 m kw. płyt piankowych FOAM, które są idealne do zadruku, a przy tym lekkie i sztywne. W centrum uwagi koncepcji znajduje się postać, której wydruk wykonaliśmy na płycie tusand. Jej finalny kształt nadała jedna z najnowocześniejszych frezarek Cnc Kimpla. Motto całej kampanii, a więc napis "Zacznij, wytrwaj" zamontowaliśmy za pomocą folii easy-dot z wybiórczym zadrukiem koloru białego. Jest to dość często używany materiał w ramach aranżacji witryn, a jego struktura pozwala na prostą i sprawną aplikację.