Instore
4f

Puls miasta, jego energia i architektura stały się inspiracją dla nowej odsłony salonów 4F. Współpracowaliśmy przy realizacji kilkudziesięciu witryn zarówno w Polsce, jak i za granicą. 

Dla niemal 200 salonów w Polsce, Czechach, Słowacji, Litwie i Łotwie wykonaliśmy wysokiej jakości wydruki w technologii UV, podkreślające motyw kampanii wiosna/lato 2018. Główną osią witryny, stanowiącą jednocześnie inspirację dla powstania kampanii jest miejska przestrzeń, jej energia i architektura. Tak znakomity efekt osiągnęliśmy dzięki wykorzystaniu trzech elementów. Na podświetlany light-box nałożyliśmy wydruk na materiale terralight, realizowany w technologii UV. Miejski akcent uzyskaliśmy dzięki zastosowaniu płyty Tusand. Do montażu hasła obecnej odsłony kampanii marki One step ahead, zastosowaliśmy łatwą i prostą w montażu naklejkę easy-dot.

 Realizacja:

  • 180 witryn w Polsce
  • 20 witryn dla salonów w Czechach, Słowacji, Litwie i Łotwie
  • różnorodność materiałów
4F. Aranżacja witryny salonu. Lightbox, płyty tusand, folia easy-dot I CITY. Ekspert komunikacji wizualnej

Nasza strona WWW używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Sprawdź politykę prywatności.