Instore
4f
Puls miasta, jego energia i architektura stały się inspiracją dla nowej odsłony salonów 4F. Współpracowaliśmy przy realizacji kilkudziesięciu witryn zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Dla niemal 200 salonów w Polsce, Czechach, Słowacji, Litwie i Łotwie wykonaliśmy wysokiej jakości wydruki w technologii UV, podkreślające motyw kampanii wiosna/lato 2018. Główną osią witryny, stanowiącą jednocześnie inspirację dla powstania kampanii jest miejska przestrzeń, jej energia i architektura. Tak znakomity efekt osiągnęliśmy dzięki wykorzystaniu trzech elementów. Na podświetlany light-box nałożyliśmy wydruk na materiale terralight, realizowany w technologii UV. Miejski akcent uzyskaliśmy dzięki zastosowaniu płyty Tusand. Do montażu hasła obecnej odsłony kampanii marki One step ahead, zastosowaliśmy łatwą i prostą w montażu naklejkę easy-dot.
Realizacja:
- 180 witryn w Polsce
- 20 witryn dla salonów w Czechach, Słowacji, Litwie i Łotwie
- różnorodność materiałów