Concept
MAPIC

W dniach 14-16 listopada 2018 r. odbyły się międzynarodowe targi MAPIC w Cannes. Jako uczestnik wydarzenia prezentowaliśmy skalę możliwości Digital Signage.

Spotkanie rynku nieruchomości komercyjnych, to ważna wymiana najlepszych praktyk branży na arenie międzynarodowej. Podczas wydarzenia na naszym autorskim stoisku zaprezentowaliśmy potencjał rozwiązań Digital Signage. Przestrzeń wystawiennicza o aluminiowym profilu i powierzchni 45 m kw. pozwoliła na prezentację oferty Digital w pełnej krasie. Dodatkowo, ekran LED zabudowany terraligtem umożliwił na niecodzienną emisję contentu. Stoisko na potrzeby targów składało się z 2 stref. Pierwsza z nich o powierzchni 35 m kw. prezentowała nasz autorski projekt Kids Play, którego międzynarodowa premiera odbyła się właśnie podczas wydarzenia na Francuskiej Riwierze. Uczestnicy w czasie rzeczywistym mogli odkrywać pełnię doświadczeń, które niesie za sobą Kids Play. Druga strefa przedstawiała rozwiązania Digital Signage dla galerii handlowych, w tym zwycięzcę prestiżowej nagrody Red Dot Design Awards, kiosk multimedialny Fin.

Realizacja:

  • autorskie stoisko wystawiennicze o powierzchni 45 m kw.
  • przestrzeń złożona z 2 stref
  • Strefa o powierzchni 35 m kw. prezentująca projekt Kids Play
  • Strefa o powierzchni 10 m kw., przedstawiająca ofertę Digital Signage
MAPIC. Stoisko wystawiennicze. Stoisko expo. Konstrukcja aluminiowa. Oferta Digital Signage I CITY. Ekspert komunikacji wizualnej

Nasza strona WWW używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Sprawdź politykę prywatności.