Muzodajnia.pl

Niestandardowa forma kampanii promocyjnej z wykorzystaniem mobilnych technologii SMS i Bluetooth na nośnikach LED to innowacyjna metoda pozwalająca dotrzeć do ściśle określonej grupy docelowej i komunikować się z nią.

Cel kampanii:

promocja sklepu internetowego Muzodajnia.pl

Klient:

Polkomtel S.A., operator sieci Plus

Termin kampanii:

styczeń – luty 2010

Zasięg kampanii:

8 najpopularniejszych ośrodków narciarskich w Polsce

Wyniki: 
12 000 wysłanych SMS-ów; konkurs, w którym wylosowano 40 aparatów telefonicznych
53 000 rozpoznanych unikalnych użytkowników telefonów z włączoną opcją Bluetooth
Zwiększenie skuteczności działań promocyjnych przez wzmocnienie komunikatu niestandardową
formą dotarcia

Emisja spotów:

Narciarze oglądali spoty Muzodajni zachęcające do głosowania, Wyświetlane na nośnikach LED usytuowanych na stokach w najpopularniejszych kurortach narciarskich w Polsce

Komunikacja z odbiorcą:

Na telefony komórkowe wysyłane były komunikaty Bluetooth, zachęcające do głosowania na ulubione utwory muzyczne. Wysyłając SMS-y narciarze, głosowali na wybrane teledyski.

Motywacja – konkurs:

Codziennie osoba wysyłająca największą liczbę SMS-ów wygrywała telefon Samsung.

Elastyczny przekaz kształtowany na bieżąco:

Co pół godziny emitowany był teledysk, który otrzymał największą liczbę głosów.