Mobilny LED

W maju 2011 za sprawą City w Warszawie pojawił się największy w Europie mobilny ekran LED. Ekran o powierzchni ponad 84 m² usytuowany został w centrum Warszawy, na rogu ulic Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej. Wybór takiej lokalizacji na 10-dniową kampanię zapewnił ok. 600 tysięcy kontaktów dziennie.

Interaktywny LED umożliwia dopasowanie kampanii do indywidualnych potrzeb klienta. Zapewnia pełną elastyczność  zarówno w doborze terminu, jak i długości trwania kampanii. Technologia cyfrowa daje możliwość kształtowania treści reklamowych na bieżąco i pozwala na bardzo rozbudowaną interakcję z widzem np. na rozgrywanie konkursów z wykorzystaniem mobilnych technologii SMS  i Bluetooth. 

Największą zaletą mobilnego nośnika jest to, że nie jesteśmy ograniczeni do jednego miejsca – mamy możliwość prowadzenia kroczących kampanii reklamowych w wybranych, najatrakcyjniejszych lokalizacjach w całego kraju. Duży ekran o wysokiej rozdzielczości w połączeniu z preferencyjną lokalizacją zapewnia wysoką zapamiętywalność emitowanego przekazu reklamowego.

Tam, gdzie konieczny jest szybki montaż i demontaż oraz częsta zmiana lokalizacji  przenośny LED jest najlepszym rozwiązaniem. Ekran wysuwany jest ze specjalnie skonstruowanej naczepy TIR, własny generator prądu, który sprawia, że jesteśmy niezależni od zasilania zewnętrznego, stabilność samej konstrukcji oraz zdalne sterowanie kątem ustawienia ekranu powoduje, że mobilny ekran można postawić praktycznie w każdych warunkach i w każdym miejscu.

Interaktywna technologia Digital Signage, pozwalająca łatwo i szybko zmieniać treść przekazu reklamowego, w połączeniu z mobilnością nośnika, na którym reklama jest eksponowana oraz TOP-owa lokalizacja  to wszystko połączone w jedno sprawia, że przekaz reklamowy trafia do bardzo szerokiego grona odbiorców, a sama formuła stanowi doskonały sposób na dopełnienie tradycyjnych kampanii outdoorowych.