LED’s Snow

Narciarstwo jest najpopularniejszym sportem zimowym w Polsce. Co roku w polskich górach szusuje od 4 do 5 milionów narciarzy i snowboardzistów. Sport i wypoczynek na wolnym powietrzu sprawia, że prawie nie korzystają oni wtedy z tradycyjnych kanałów komunikacji. Podczas zimowego wypoczynku outdoor jest najlepszą drogą dotarcia do nich.

Dlatego w okresie zimowym City proponuje sieć ekranów LED w najbardziej popularnych miejscowościach zimowego wypoczynku, przy wyciągach narciarskich. Taka lokalizacja gwarantuje dotarcie do bardzo atrakcyjnej grupy docelowej, w dodatku nieuchwytnej w tym czasie dla tradycyjnych mediów. To zazwyczaj konsumenci z wyższymi dochodami, ciekawi świata, aktywni, dbający o utrzymanie dobrej kondycji fizycznej i psychicznej. Tworzą nowe trendy i są otwarcie nastawieni do rynkowych nowości.

Kolejnym atutem jest umożliwienie odbiorcy wielokrotnego kontaktu z przekazem reklamowym, co zwiększa zapamiętywalność reklamowanych produktów.