Przegląd realizacji - czerwiec

Czerwiec to gorący okres – nie tylko, jeśli chodzi o pogodę i EURO, ale również dlatego, że ambitnie ruszyliśmy z rekrutacjami do poszczególnych zespołów. Cel przyświeca nam jeden – powiększenie naszego zespołu i uczynienie go jeszcze bardziej dynamicznym.

W tym miesiącu chcielibyśmy pokazać, że druk nie musi być nudny. Najlepszym na to przykładem jest wykonany przez nas wydruk, który nie jest płaski. Jest wypukły i ma kropkowaną fakturę. A to tylko jeden z przykładów tego, jakie jesteśmy w stanie wyczarować u siebie cuda!

Kampania Orange, które w tym roku jest partnerem strategicznym i technologicznym Światowych Dni Młodzieży. Na naszych siatkach na Forum i na Cracovii zawisła ich grafika. Poniżej widoczny Hotel Forum.

W naszych kampaniach wspieraliśmy też znaną sieć kosmetyków Yves Rocher. Siatka zawisła na przeciwko budynku Galerii Krakowskiej.

 

W swoich działaniach nie zapomnieliśmy również o naszym partnerze. Na siatce na Muzeum Narodowym można oglądać siatkę zachęcającą do przejścia się na wystawę "Sztuka Legionów Polskich". Zachęcamy!

Wszystkie zdjęcia w strugach deszczu, bo po fali upałów trzeba się przecież schłodzić!